Carrière mogelijkheid
Operations Support Engineer
Voor onze klant in Gent zijn we op zoek naar een Operations Support Engineer. Je beheert, monitort en lost dagelijks incidenten op via Service Now. De incidentenadministratie afhandelen (log, follow-up en close), zorgen voor opvolging en communicatie naar de eindgebruiker.
Gent
Voltijds
Sollicitatie formulier
Interesse? Solliciteer vandaag en neem de volgende stap
Hoofdopdrachten
- Handelen volgens de gedefinieerde SLA/KPI's.
- Documenteren van geleverde oplossingen en voeden van relevante kennisbank.
- Rapporteer onjuiste procedures, artikelen, documentatie...
- Incidenten escaleren als er geen oplossing wordt gevonden.
- De kwaliteit van de dienstverlening voortdurend verbeteren.
- Incidenten rapporten.
- Snelheid en kwaliteit van het oplossen van incidenten.
- Presteren volgens gedefinieerde SLA/KPI's.
- Documentatie over de kwaliteit van oplossingen.
Uitdagingen
- Werken in verschillende tijdzones en culturen in een mondiale/multinationale omgeving.
- Complex ICT-landschap met diverse intern ontwikkelde toepassingen.
- Samenwerking met meerdere teams, zowel binnen de ICT als binnen de business.
- Een zekere mate van onduidelijkheid, veroorzaakt door deinvoering van nieuwe procedures.
Profiel
- IT-gerelateerde opleiding.
- Eerste ervaring in eerste- of tweedelijnsondersteuning, idealiter in Supply Chain en/of Manufacturing IT-omgevingen.
- Ervaring met het oplossen van problemen met software en hardware.
- Bekend met MS O365.
- Kennis van Service Now is een voordeel.
- Klantgericht en oplossingsgericht.
- Een sterke netwerker met uitstekende interpersoonlijke vaardigheden en het vermogen om zich aan te passen en effectief te communiceren met verschillende groepen mensen en persoonlijkheden.
- Sterke schriftelijke en mondelinge communicatievaardigheden.
- Het vermogen om technische IT-oplossingen over te brengen aan een technisch en niet-technisch publiek en samenwerkingsvaardigheden.
- Sterke teamspeler, zelfgemotiveerd, georganiseerd, analytisch, detailgericht en in staat om met wisselende prioriteiten om te gaan.
- Responsieve probleemoplosser en proactief in het nemen van acties.
- Bereid om te leren en voortdurend persoonlijke en technische capaciteiten te ontwikkelen.
- Sterk ontwikkeld probleemoplossend vermogen, vasthoudendheid, gedrevenheid.
- Aanpassingsvermogen, flexibiliteit en vindingrijkheid.
- Accuraat en punctueel.
- Vereist: Engels (Wenselijk: Frans / Spaans / Duits /Italiaans / Pools)
Interesse in deze job opportuniteit?
Vertel ons wat meer over jezelf en neem de volgende stap in jouw IT-carrière.
Reviews