Carrière mogelijkheid

Operations Support Engineer

Voor onze klant in Gent zijn we op zoek naar een Operations Support Engineer. Je beheert, monitort en lost dagelijks incidenten op via Service Now. De incidentenadministratie afhandelen (log, follow-up en close), zorgen voor opvolging en communicatie naar de eindgebruiker.
Gent
Voltijds
Sollicitatie formulier

Interesse? Solliciteer vandaag en neem de volgende stap

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Hoofdopdrachten

  • Handelen volgens de gedefinieerde SLA/KPI's.
  • Documenteren van geleverde oplossingen en voeden van relevante kennisbank.
  • Rapporteer onjuiste procedures, artikelen, documentatie...
  • Incidenten escaleren als er geen oplossing wordt gevonden.
  • De kwaliteit van de dienstverlening voortdurend verbeteren.
  • Incidenten rapporten.
  • Snelheid en kwaliteit van het oplossen van incidenten.
  • Presteren volgens gedefinieerde SLA/KPI's.
  • Documentatie over de kwaliteit van oplossingen.

Uitdagingen

  • Werken in verschillende tijdzones en culturen in een mondiale/multinationale omgeving.
  • Complex ICT-landschap met diverse intern ontwikkelde toepassingen.
  • Samenwerking met meerdere teams, zowel binnen de ICT als binnen de business.
  • Een zekere mate van onduidelijkheid, veroorzaakt door deinvoering van nieuwe procedures.

Profiel

  • IT-gerelateerde opleiding.
  • Eerste ervaring in eerste- of tweedelijnsondersteuning, idealiter in Supply Chain en/of Manufacturing IT-omgevingen.
  • Ervaring met het oplossen van problemen met software en hardware.
  • Bekend met MS O365.
  • Kennis van Service Now is een voordeel.
  • Klantgericht en oplossingsgericht.
  • Een sterke netwerker met uitstekende interpersoonlijke vaardigheden en het vermogen om zich aan te passen en effectief te communiceren met verschillende groepen mensen en persoonlijkheden.
  • Sterke schriftelijke en mondelinge communicatievaardigheden.
  • Het vermogen om technische IT-oplossingen over te brengen aan een technisch en niet-technisch publiek en samenwerkingsvaardigheden.
  • Sterke teamspeler, zelfgemotiveerd, georganiseerd, analytisch, detailgericht en in staat om met wisselende prioriteiten om te gaan.
  • Responsieve probleemoplosser en proactief in het nemen van acties.
  • Bereid om te leren en voortdurend persoonlijke en technische capaciteiten te ontwikkelen.
  • Sterk ontwikkeld probleemoplossend vermogen, vasthoudendheid, gedrevenheid.
  • Aanpassingsvermogen, flexibiliteit en vindingrijkheid.
  • Accuraat en punctueel.
  • Vereist: Engels (Wenselijk: Frans / Spaans / Duits /Italiaans / Pools)

Interesse in deze job opportuniteit?

Vertel ons wat meer over jezelf en neem de volgende stap in jouw IT-carrière.
Ik wil solliciteren
Reviews

Echte verhalen van ClimIT'ers

Fenny W.
Java Developer

Clim IT heeft me geholpen om de verantwoordelijkheden, de kennis en de vaardigheden die ik nodig heb om een carrière in cloud computing te starten beter te begrijpen. Ik wilde graag mijn kennis uitbreiden en ClimIT bood een geschikt studieprogramma en training voor beginners zoals ik.

Stefaan Verdeyen
Network & security engineer

ClimIT gaf me de kans om via een opleidingsprogramma bijkomende certificaten te behalen. Ik voel me gemotiveerd en ben ervan overtuigd dat dit zeker zijn vruchten zal afwerpen in mijn carrière.

Joeri Van den Broeck
Network Engineer

Verandering is altijd moeilijk, vooral na de hele coronapandemie. Maar wie niet durft te veranderen blijft stil. Doe wat je altijd al hebt willen doen en durf de stap te zetten. ClimIt steunt en gelooft in verandering en daar ben ik heel dankbaar voor!

Tom Van Brugghe
Java Developer

Ik heb voor ClimIT gekozen vanwege hun opleiding en begeleiding. Na een intensieve en leerzame periode ben ik klaar voor mijn eerste baan.